חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמונה ביחסי עבודה

שאלה

לרב גוטליב שלום רב, אני עובדת במקום עבודה פרטי כיועצת מקצועית מומחה בתחום הרפואה הטבעית ומשכורתי בנויה ממשכורת בסיסית ואחוזים. המעסיק שלי שכל הלקוחות עוברים דרכו, לוקח, בניגוד למה שסוכם בינינו בנוסף ללקוחות שלו חלק מהלקוחות החדשים שבתחום הספציפי שלי, ומטפל בהם בעצמו, דבר שפוגע לי ישירות בשכר. דיברתי איתו מספר פעמים נתתי לו דוגמאות והוא טען שלא שם לב. ואילו בפועל ישנה תחרות ללא מילים יום יום דבר שגורם לי לעוגמת נפש ותיסכול. אני מאמינה שאין עוד מלבדו, ובאמת עצת השם היא תקום, ושאי אפשר לגעת לאף אדם במה ששמור לו, וגם מאמינה ב-אם אין אני לי מי לי. עם כל זה איך עלי לנהוג?

בתודה וברכה

 

…………………….

תשובה

לכב’ …………………………… שלום וברכה.

אכן את צודקת שאין לאדם לקנאות בחבירו, מטעם שהכל מידי שמים. אני סבור שאת צריכה לבקש ממנו בדרכי נועם להפסיק בחדירתו לתחום מומחיותך, לא להתרגז, לא ליצור אטמוספירת טרור. מאידך גיסא באם אינו נענה לדרישתך, עלי לנקוט בב’ פעולות:

א) להאמין שהכל מאת השי”ת, והכל לטובה, ולא להתעצבן או להתרגז, אלא להמשיך לעבוד בתחומך, ובאם את טובה, המטופלים ירצו לבוא אלייך ודוקא אלייך.

ב) במקביל זכותך גם לברר על מקומות עבודה אחרים, אולי תמצאי מקום עבודה טוב יותר, שבו את מסוגלת להרויח יותר. אולם אין להודיע על עזיבה בשום אופן במקום העבודה הנוכחי, עד שלא מצאת מקום שהוא ודאי יותר משתלם וכדאי עבורך מן המקום הנוכחי.

 

בכבוד רב

slot qris