חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הריסת הנפש – תשפ”ג

 

בסד

 

סרטי המדיות השונות וערוצי התקשורת והטלויזיה הם הורסי הנפש הראשונים בדורינו. הסרטים מלאי אלימות מעוררת חלחלה, מלאי סטיות וטירוף. במאי שיוצר סרט, חייב לתת לצופה מקסימום דקות של ריתוק, וזה נעשה באמצעות המצאות מטורפות של גילוי החייתיות שבאדם, בצורה המגעילה ביותר. הבמאי חייב לעשות זאת, אחרת הוא יפוטר. הבמאים והמפיקים מאמצים את מוחם להביא למסכים את הדברים המשונים והמזעזעים ביותר רחמנא ליצלן.

 

סרטי עלילה

אין זה משנה כלל על מה הסרט, אם הוא על המשטרה בישראל, או על סוכנים חשאיים בארץ אויב, או סרט היסטורי על לוחמי המחתרות, הנשוא אינו משנה, הצד השווה שבכולם, שהם סרטים פשוט מגעילים בתוכנם. נפש כל איש ואישה תזדעזע באם עוד לא נתגעלה לחלוטין. הסרטים מלאים קללות נוראיות, יחסי מין זנותיים, רמאות, לשון הרע, רצח ודם.

אין זה פלא כלל, מדוע חברתנו מלאה אלימות כוחנית והרסנית ומזיקה בצורה יוצאת מן הכלל, כי בזה צופים יומם ולילה במדיות השונות. לכן זהו דבר טבעי, שאדם ירביץ לאשתו, ויכריח אותה לכל מה שלבו רוצה בצורה הגסה והברוטאלית ביותר, על זה הוא גדל. אין זה פלא שאנשים משספים אחד את השני במגרשי חניה. אין זה פלא שילד בן שש יורה במורתו בכיתה. כל זה מתבקש מאליו, ממה שרואים בסרטים השונים. דורות שלימים ניזונים מכל החלאה הזו, ועל זה גדלים.

גם אם אדם אינו רוצה, הוא סופג את הדברים הללו, עד שנדמים בעיניו כמציאות נורמטיבית. והבמאים והשחקנים מבקשים להעצים את הסטיות והחלאות יותר ויותר, ומתחרים בזה אחד עם השני, שככל שבמאי מוליד זנות יותר מחרידה, ורצח יותר משוגע, כך מהללים אותו יותר, על המקוריות שלו. וככל שיש יותר סטיות, כגון כלה ביום חופתה שמזנה עם חבר של בעלה לעתיד, או אשה נשואה שמסתובבת עם כל הבא ליד, והכל נעשה תחת מסווה של מתח ורומנטיקה רגשית, ומכנים לכל החייתיות והבהמיות הזו אהבה, וככל שזה יותר מטורף, יש יותר סיכוי לזכיה בפרסים היותר יוקרתיים בעולם.

וכל זה נעשה נורמה חברתית, עד שהעולם נעשה כג’ונגל של חיות נוראיות, ויום יום רוצחים ואונסים בכל דקה ודקה, והכל נעשה רגיל ביותר, שזה העולם. לב מי לא ימס כמים, בראותו את האנושיות שמזמן כבר איננה. ולהיכן עתיד ילדינו ונכדינו, עם כל התרבית המטורפת הזו.

ויש חופש הביטוי, וחופש העיתונאות, ויש חופש התרבות, וככל שהזנות והרצח גוברים יותר, הרי זה יותר חופש, ומסמל יותר נאורות.

 

סרטי ילדים

יש סרטי אנימציה לכאורה משעשעים. יש סרטים אחרים. רבים מהם הרסניים בצורה עצומה, למשל סידרה חביבה כמו הפנתר הוורוד, מחנכת את הילד א) לאלימות רבה, כי זה מה שרואים שם. זה שזה בצורה מצחיקה ומשעשעת, חמור שבעתיים, כי הילד מתייחס לאלימות בתור שעשוע וצחוק. רואים שם קבוע איך אחד דופק את השני ומזיק לשני. ב) החיים אינם רציניים, אלא החיים הם צחוק ושעשוע.

סרטי דמיון על עלילות מלאות דם ואלימות והרס. של יצורים שלא מן העולם הזה, מפחידים ומטורפים. משחקי מחשב מלאי אלימות וטירוף, ויצורים דמיונים מפחידים. אין פלא שרבים נצרכים משחר ילדותם לטיפולים פסיכיאטריים, רבים מלאים פחדים וחרדות ומועקות.

במקום זה היה צריך לעשות סרטי ילדים על צדיקים וצדיקות של עמינו, מלאי רוך וטוב, מלאי חסד והשפעה, ומדוע בוחרים להטריף את הילדים והילדות לחלוטין, הכל ענין של כסף וכבוד, וההורים משתפים פעולה עם כל השגעון הזה. במו ידינו אנו מכלים את בנינו ובנותינו והופכים אותם ליצורים מטורללים.

גם הנושאים של המגדר המטושטש, מחנכים את הילדים שכך צריך להיות, ומי שיותר מטושטש הוא יותר מקורי, ויותר מקובל. רחמנות.

 

חדשות

מה יכול להיות רע בראיית או בשמיעת חדשות במדיות השונות? בלי לשים לב אתה מתרגל לנורמות חדשות.

  • מגישת החדשות היא הכי יפיפיה שיכולים למצוא, כך שהזיקה שלך לאשתך הולכת ופוחתת, אתה כבר מחכה לחדשות בגלל המגישה הנחמדה.
  • העולם אינו מתנהל בכפוף להקדוש ברוך הוא, אין כזה דבר בעולם, אלא הכל קורה במקרה או ע”י אנשים.
  • הם מחליטים בשבילך מה חשוב ומה טפל. למשל, במונדיאל הם החליטו בשבילך, שזה אירוע תרבותי הכי חשוב בכל הזמנים וכו’. למה אני צריך שהאנשים הללו יחליטו בשבילי מה חשוב, למה אני צריך שהאנשים הללו יקבעו לי את המחשבות, הלא עדיף שצדיקים ואנשים מוסריים יעשו זאת.

 

סרטי אהבה ורומנים

  • מושכים אותך לכוונים אחרים מאשר אשתך, וזה פסול לגמרי.
  • גם אנשים לא נשואים, במקום שילמדו את החיים, ואת ההכנות לנישואין ממקורות רציניים, לומדים זאת מבמאי הוליווד וכדומה, שרבים מהם אנשים מושחתים לגמרי.
  • פריצות נוראית, עושים מנשים חפצי מין, הופכים אותם לגופות בלבד, כאילו אין בהן נשמה אלוקית. נורא ואיום. איך ארגוני הפמיניזם לא צועקים על כל זה. הלא כל האלימות נגד נשים בעולם נובעת מזה.
  • תתבוננו בסרטים “הטובים ביותר” זוכי פרס אוסקר ותחקרו את התכנים, תראו שהתכנים מלאי בגידות ושחיתות אנושית מן הדרגה הנמוכה ביותר. וכל זה מתקבל ע”י העולם בתור רומן אהבה, והוא שחיתות מוחלטת.

 

קומדיות

החפצת גופי הנשים כנ”ל, מרגילים את האדם לחיי שעשועים. אבל החיים הם דבר רציני ביותר, ורק אנשים שרוצים לברוח ממשמעות החיים האמיתית, מחפשים בירה וקומדיות, לצחוק ולצחוק, ולברוח מנתינת דין וחשבון לעצמם על משמעות החיים. השנים עוברות מתוך כל הצחוקים הללו, והאדם כבר מתקרב ליום פטירתו, והוא עדיין צוחק, ומחפש את השעשועונים והקומדיות. אבל צוחק מי שצוחק אחרון, הבורא צוחק בסוף אחרון…

הערוצים השונים מחפשים כל מיני שעשועונים, תוכניות ריאליטי, והכל בנוי על תת רמה ממש, על החפצת נשים. שומר נפשו, מי שחייו יקרים לו צריך להתרחק מכל האויר הריקני הזה.

 

מופעי זמר

נשים עומלות קשה, בכדי להביא את גופן למלוא החשיפה המינית הארוטית האפשרית, בכדי שמאות אלפי זכרים ילטשו עיניהם, ויעלו את הרייטינג שלהן ואת הלייקים שלהן, מה לא עושים בשביל כבוד ומעמד וסלברטיות, ומאות אלפי בנות ינסו לחקות אותן.

הזמרות והזמרים וכותבי השירים והמוסיקה, כל מה שבוער בתוכם, הוא איך להלהיב את ההמונים, בכדי להגדיל את כבוד עצמם. והתכנים די רדודים בדרך כלל, לעיתים נדמה שילד דבילי כתב את התכנים הללו.

לעומת זאת, יש אפשרות להתחבר לתכנים אמיתיים בחיים, שיכולים להעלות את רמת התודעה והחשיבה של האדם, וחיבור עם נשמתו שלו.

 

ספורט

עוד סוג של שעשועים והעברת הזמן, לאנשים שאינם מחפשים את משמעות החיים האמיתית של עצמם. פשוט כפי שנותנים לילדים משחקים להעסיק את עצמם, כך נותנים למבוגרים משחקי ספורט, שעשועונים, תכניות ריאליטי וכדומה, לחם ושעשועים בכדי להעסיק את האדם בדברים אידיוטיים שאין בהם שום ערך ממשי. וגם שם חשיפת גופות נשים, והחפצתן.

 

הדברים הללו הורסים את הנפש לחלוטין, לא פלא על הדור הצעיר שהוא רדוד מושחת לחלוטין, מפני שזו הזנתו. רחמנות גדולה. לזה קוראים חופש, “להיות עם חופשי בארצנו”, מה אנחנו רוצים לעשות מה שבא לנו, אנחנו לא נהיה כמו האיטולות באיראן. נכון, הם באיראן רוצחים נוראים, אבל תורתנו הקדושה, סנהדרין שהרגה פעם בשבעים שנה היתה נחשבת קטלנית.

slot qris